~ SPECIAL FOR YOU ~


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


dia kawan baik saya.. dia pendengar setia saya bila saya meluahkan perasaan saya.. dia tempat saya mengadu masalah (selain Allah).. dia tempat saya menangis.. dia selalu ada dengan saya tidak kira saya senang atau susah.. tapi kadang-kadang kami tetap salah faham.. kadang-kadang kami bercanggah pendapat dan kadang-kadang saya tersakitkan hati dia.. walau mcm mana saya sakitkan hati dia, dia tetap bersama saya dan sentiasa menyokong apa yang saya buat.. siapa dia? dia yang bernama ZAITON ADAM, she is my only friend that know every single and tiny thing about me.. why she's know a lot of things? because, she is my MOTHER.. my only MAK.. dia kandungkan saya selama 9 bulan dan 10 hari, of course she's know everything.. what the best and funny part is, i cannot hide anything from her! she's already know! naluri seorang ibu, tidak boleh disangkal.. :')

this is my best friend and that very handsome guy is her husband which is my father lah!hahaha!

Ya Allah, dari mak kecil sampailah sekarang.. you guys can't imagine what she's have been through.. suka dan duka, kenangan pahit dan hitam banyak mak lalui.. mak sangat tabah dan bersabar dengan dugaan yang Allah berikan dan alhamdulillah, she have her husband and also dikurniakan 4 orang anak yang sentiasa bersama dia.. and until now, masih ada lagi manusia yang cuba untuk memporak-perandakan keluarga kami.. but guess what, you are not alone mak.. Allah with you, abah with you and WE will always be with you! anak-anak mak dan abah dah besar-besar belaka and dude! try mess up with us lah and i bet you, you mess up with the wrong people! only our family and Allah knows what we have been through and alhamdulillah we still together.. 

to my lovely bestie ever! SELAMAT HARI IBU!(walaupun lewat update entry ni :p) terima kasih kerana telah mencurahkan segala kasih dan sayang mak dekat ikin dan abang-abang.. terima kerana telah mendidik kami dari kecil hinggalah kami besar dan tiada guru yang terbaik selain dari mak... dan terima kasih mak, tahan dengan segala perangai kami adik-beradik sehingga mungkin kami pernah sakitkan hati mak dengan kelakuan kami.. insyaAllah, with Allah wills.. one day, we will make you and abah proud of us.. this is the time where me and abang-abang akan balas jasa mak dan juga abah walaupun kami tahu memang tidak akan terbalas.. dan insyaAllah juga, we gonna make ur dream come true.. :')

and this for you mak.. i know, banyak ikin sakitkan hati mak and ikin minta maaf dari hujung rambut sehingga hujung kaki.. i know, sometimes ikin lebihkan benda lain dari mak and abah.. but don't worry, you always in my mind and my heart..always.. I LOVE YOU SO MUCH! <3

from ur only daughter,
- nur ashikin -


P/S : and to my FUTURE HUSBAND, i just really want you to know that.. if you want to take me as your wife, don't think that you only marry me but you will marry my family as well.. and i promise to you that, my family is the coolest family ever!hahahaha! <== this is nonsense, pretend that you guys didn't read it.. :p

0 comments: