~YA ALLAH, KAU UJI KAMI SEKELUARGA LAGI~

salam kpd semua, hmmmmmm...Allah uji kami sekeluarga lg, 3ari berturut2 kami semua happy..sdre mare dtg, mak n abah ceria dan kami adik beradik pon ceria...tp dlm ku10 lbey mlm smlm, abah jd lain...stat biler abah nak bngun dari kerusi, abah nak jatuh...mak smpat tahan abah, abah kate kpler die melayang2 and mate dier kabur...caye n mak risau sgt2, abah stat nangis n tu lg yg bwt caye xthan air mate...rsau, abah stat ckp mngarut2...mate abah mcm lain sgt, mate abah asik pndang atas jek...ya Allah, Kau jek tau mcm mane prsaan aku td...abg yg no 3 trus call ambulance, abah trus masuk wad...dokter kate abah 100% sihat cume gule dlm drah abah sgt2 rendah...1.4 jek gule dlm drah abh, dkter pon ckp abah kurang darah...alhamdulillah, mse abah kne msuk wad td abah klihatan sihat ckit...muke abah da xpucat ag, bdan abah da xsjuk lg...


nthlaaa, hope sgt pasni abah pulih cam sdie kala...slame ni abah mmg xshat, die xnk ckp sbb xnk ssahkan ank2...cdey sgt, abah ckp die xnk msuk hospital sbb xnk tngglkan anak2 dier...ya Allah, sedihnyer ya Allah...even skit abah xtruk sgt tp caye ttap rsau, hope sgt abah sihat lpas ni...


skrg ni kami seme kat umah, tanpa abah...hope sgt abah xlame kat wad, sdey nyer raye ni abah lak duk kat wad...ya Allah, kami redha dgn ujian dr MU ya Allah...satu jek mntak dr Allah, pulihkan abah sprt sdie kala...itu jek, itu jek............

4 comments:

ecot said...

sabar ye ekin..smoga ayah kau cepat sembuh..:)..jaga diri baik2..

~Ashikin@Shikin@Ikin~ said...

thanx ecot, kami skluarga mmg sabar jek skrg ni...dugaan Allah utk kteorg bulan2 syawal ni...
:"(

Atiqah Adnan said...

ujian dari Allah sentiasa ada buat kita semua kan.. tabah ye.. doa banyak2 semoga ayah cepat sembuh tau..

selamat hari raya ye dari akak Atiqah Adnan...

~Ashikin@Shikin@Ikin~ said...

thanks atiqah...:)
selamat hari raye jgk yeaaa...
thanks sgt2...:)