~ANOTHER BLOG...!!!~

salam and hye all..!!! okie, today xde story psal raya ker puase ker hape ker okie...today i wanna story about my SECOND BLOG...!!!ngeh2... actually, smlm caye bru jek create another blog yg baru...it doesn't mean that blog caye yg ni akan di lupuskan...no no no..!!! this blog still exist and i'll keep updating my life inside here okie..muahahhaaaa...

okie2, about my second blog ni...it is more formal than diz blog, knon da matured la kan...kehkehkeh.. it is not about my life okie, diz blog yes...it's all about my life, but diz second blog is totally different..!!weeeeeeeee...!!! blog caye yang kedua ni about mcm kata2 yg comel la, kata2 hikmah kot..nthla ek, xtau nk ckp cmner...it's formal, words dlm my second blog ni seme words caye okie and no ciplak2 ni seme...hehehe...try utk mencipta puisi ker kan, even sengal ckit psal sastera2 nihhh...maybe for my new blog ni akan caye write about some cerpen ke kan...why not rite???...okie, diz is link for my second blog: www.ikinsayangkamu.blogspot.com 
so, hopefully korg seme dpt jadi followers for my second blog ni okie...don't worry, due2 blog caye ni akn caye keep updating and i will not abandoned my beloved blog niii...kihkihkih..
btw, that's it..!! my second blog, CATATAN HATI <==title for my second blog...hehehe...
pliz visit my second blog okie, rite now i only have 2entry but i'll keep update it...(^_^)
papai allz, don't forget to visit okie..!!!daaaaaaaaaaaa, salam....

2 comments:

Hizami Li said...

hey...
slmt hari raya!
:)

Nur Ashikin Mohd Said said...

hey hizami, slmt ari raye jgk..!!
:)