~ TWENTY TWO YEARS OLD ~

Assalamualaikum wbt..

Halooooo everyboddyyyyyyyyyyyyyyy~! So, sy tak mungkir janji yea.. Sy da janji nak update blog tersayang ni minggu ni kan? About my special day kan? Special day? Apakah? Tunang kah? Atau, kahwin kah? 

Oh! No! No! No!hahahaha. Dah macam drama plak sy ni kan, ade mkn pelempang sendiri ni kang..kehkehkeh.. Special day yg saya mention pada entry yang lepas ialah my BIRTHDAY lorrr..hihihi.. Alhamdulillah, pada tanggal 23/3/2013 saya dengan rasminya sudah bergelar isteri org.. EHHHH!! BUKAN!hakhakhak. Pada 23/3/2013, genaplah usia saya 22 tahun.. Subahanallah, Alhamdulillah.. Allah masih panjangkan usia sy dan sy bersyukur sgt.. Tarikh tu jatuh pada hari sabtu dan dgn senang hati saya balik MUAR!wuhuuuuuuu~ Takde la family bwt surprise party ke kan but sabtu tu mcm2 sy dapat.. Shoppinglah, cake lah, berjalan lah and in short mmg sabtu tu mmg pack dgn mcm2 benda bwt sbb ahad dah nk blk kan..huhuhu.. Macam biase, mak masakkan nasi minyak on my birthday! yeay! sedap! tp mcm pelik nasi minyak on my birthday kan?kahkahkah. Oklah, let me story through picture jela! :)

abang badang kita surprise plak kan pagi sabtu tu.. kekonon tanya umur sy dekat whatsapp and he thought i'm 40 y/o.. LOL! btw, thanks bro! luv ya! :)

And got this gift from my kakak totoi a.k.a kekasih hati abg deedit.. Gracias kakak! :-*

Ok, ni bkn hadiah ok.. Tetiba jumpa kedai buku yg boleh guna BB1M secara UNLIMITED! but then, i dunno what to buy and spend RM100 baucer tuh beli bnde alah ni seme..hahaha!

And this pulut kuning with kari ayam, special dimasakkan oleh ibunda terchenta! Ini gambar paling baru ok sbb mak bekalkan tadi..hihihi.. Thank you mak! ;')

This girl name is NUR ASHIKIN BINTI MOHD SAID and she's turning 22 years old on 23/3/2013.. She's a big girl now dan doakan dia berjaya dunia dan akhirat InsyaAllah.. Old enough hah? Sudah tiba masanya untuk berubah kearah yg lebih baik, mohon doa kalian semua ok? :) FYI, picture yg sy tutup mulut tu menimbulkan kontroversi apabila inai di jari dan mereka2 kata saya sudah kahwin!ahaahaha!

Kepada sahabat2 yang tak putus2 meng-wish saya melalui fb, twitter, whatsapp, mesej, call dan sebagainya.. Saya sangat2 hargai, terima kasih banyak2.. Dan wish paling biasa is, kahwin sila jemput!hahahaha! And ade jgk kwn yg xbape nk percaya yg hingga skrg sy xde yg that SPECIAL ONE.. Sombongkah saya? Memilih sgt kah saya? Bukan bukan bukan.. Belum sedia dan belum tiba masanya lagi mungkin.. Bak kata mak, "Selagi belum abis blaja, jgn cter psal bab kahwin mawen ni.." ahakz! kene sebijik dgn mak!hehehhe. Betul ok, abiskan blaja then kerja then capai impian then bru pk bnde ni kot? Ada jodoh, adelah..hehehe..

Oklah, esok ISNIN! yarghhhh! ISNIN! MONDAY BLUES~! Sebelum tuh, saya nak wish dekat adik2 UNITEN yg bakal menghadap FINAL EXAM starting tomorrow.. GOOD LUCK UOLSSSS~~!! Babai everybody! seeeee yaaaaaaaaaaaaaa~! SWEET 22 yawwwrrrrr! ahakz! Kbai. :p

0 comments: