liar..liar..liar...!!!!!!

so, arini aku akan tulis dlm bhse kbngsaan kite coz da bnyk aku tulis dlm bi.. arini aku nk lpaskan geram aku giler2 nyer!!!!! aku mmg bngang bile org tipu aku idup2, kalu tak babitkan aku xpela ni babitkan aku n sepanjang penipuan tu aku mmg rse berslah sbb mcm aku lak yg bwt die jd cam2.. u all think ar, ni kisah bnar and terjd kat dri aku taw!!!
bngang btul, ade ke sorg mmat ni knonnyer ar EX-BF aku ni die ckp ngn aku yg skrg ni die da xde agme(islam) lpas aku tnggalkan die dlu.. korg bngang x?? aku bgai nk rak pcye ape die ckp seme n nshatkan die tp die ttap cam2 gak n aku yg lurus bendul ni leh xtdo sampai 2malam sbb pkirkan hal ni n slahkan dri aku. di sbb kan aku sorg jantan da kluar agme, sape xrase berslah kan?? org yg xde prsaan jek yg xrse berslah la.. pastu arini die leh msj aku n ckp sbnarnye ape yg die bgtau aku seme 2 die tipu n sbb die bwt seme ni coz he need me in his life..!!!  and also he said he lied to me coz he love me so much. FUCK and SHIT la..!!!! aku skrg mmg btul2 kne tipu ngn ssorg yg bername jantan!!! skrg ni pi mampus same die n aku mlas nk lyan org giler mcm die, go to hell!!!! bgla komen korg sbb aku tgh bngang giler ngn mamat ni, bullshit!!!!

0 comments: